hai la atitudine!

Mai 26, 2008 at 1:13 am (studentie)

De ce as vota? Eu, o tanara studenta nascuta pe mormintele celor care au murit in 89, intr -o tara proaspat democratizata sub palaria lui nea Nelu, crescuta cu lapte, carne si oua, luate din hipermarketuri, fara a sta la cozi infernale, daca am trait si pana acum bine mersi fara sa o fac? Pentru ca am prostul obicei sa ma uit pe unde calc in fiecare dimineata, iar in fata catedralei catolice din Cluj sunt insemnate pe trotuar numele catorva dintre eroii revolutiei, si ma gandesc ca desi ocolesc acel loc, cu fiecare nepasare a mea il calc in picioare. Nu-mi place scena politica de azi, nu-mi place sa dau votul meu cuiva din formalitate si mi-e greu sa cred ca daca eu  si multi altii vom merge la alegerile de anul acesta si de anul viitor vom schimba ceva. DAR cred in puterea exemplului si daca niste oameni ce nu aveau libertatea au reusit sa o obtina luptand, NOI, liberii de dupa 89 , de ce nu putem sa repetam istoria? Înainte de război, Cioran scrisese că popoarele au nevoie, cer, cerşesc dictatori, tirani. Noi admiram inertia mioritismului blagian, ne acceptam ’’destinul crunt’’, fara a riposta. Injuram societatea romaneasca uitand ca si noi facem parte din ea. Nu militez numai pentru exprimarea atitudinii prin vot, ci printr-o gramada de alternative de a o face. Sunt atatea concursuri pentru creativitate in diferite domenii, dar nu exista nici un concurs pentru a premia CREATIVITATEA CETATEANULUI- ce solutii ingenioase ar gasi el pentru a schimba lumea? Credeti ca absenteismul la vot este o lectie pt alesii nostri? NU! In acest fel nu facem decat sa le usuram munca, caci nu va trebui sa-i convinga decat pe cei creduli. Asa ca va chem nu numai la vot, ci si la atitudine, creativitate si libertate! Daca votul nu este o solutie pentru voi, atunci haideti sa gasim una, chiar de-ar fi si o noua revolutie-insa de data aceasta o revolutie evoluata, a oamenilor liberi care nu lupta cu tancurile, ci cu nepasarea! HAI LA ATITUDINE!

4 comentarii

  1. Adrian said,

    Total de acord cu tine!
    Hei, fetelor, poate iese ceva si de aici!

  2. Du-te la vot! Eu stau acasă! « said,

    […] Eu stau acasă! Posted on mai 27, 2008 by mariusic Am primit o provocare interesantă de la screamvote. Cică să spun de ce m-aş duce eu la vot sau de ce nu m-aş duce. Păi o să încep cu motivele […]

  3. mariusic said,

  4. cristi said,

    pai oare daca te duci la vot nu intri si tu in categoria celor creduli? Nu usurezi si tu munca alesilor nostri? Sau poate dintre toti candidatii, tu il vei vota chiar pe Cel care va rezolva problemele.

Lasă un răspuns

